Kas
Din Öğretimi Genel Müdürlüğünğn "Vakti Kuşanmak" projesi kapsamında, hazırlık sınıfı öğrencilerimizle Yahya Efendi Camiinde sabah namazını eda ettik. Ardından Beşiktaş Diyanet Gençlik'in Yahya Efendi Gençlik Merkezinde hazırladığı kahvaltı prpgramına katıldık. Programı organize eden hocalarımıza ve Beşiktaş Müftülüğüne teşekkür ederiz.
Okulumuz öğrencileri, Coğrafya dersi kapsamında İSKİ Kağıthane İçme Suyu Arıtma Tesislerini ziyaret ettiler.
Beşiktaş İlçe Milli Eğitim Müdürü Sedat Işık,
Şube Müdürü İbrahim Aybek,
Beşiktaş Müftüsü İsmail Yıldız, Ak Parti İlçe Başkanı Yıldırım Turan,
Beşiktaş İHL Müdürü Ömer Şengün,
İsmail Tarman İHO Orhan Bahçeci,
Beşiktaş İmam Hatipler Derneği Başkanı Hulusi Özdemir’in katılımıyla İHL-İHO Koordinasyon Toplantısı okulumuzda gerçekleştirildi.
Cumhuriyetimizin 100. yılında Cumhuriyet ve Milli Mücadele konulu söyleşimizi gerçekleştirdik.
Cumhuriyetimizin 100. yılında 100 önemli şahsiyet.
Öğrencilerimiz, Türkiye’nin geleceğini şekillendiren, Cumhuriyetimizin ilk 100 yılında gerçekleştirdikleri çalışmalarla gurur kaynağımız olan isimlerden oluşan sergi hazırladılar.
Cumhuriyetimizin 100.yılını, okulumuz konferans salonunda öğretmen ve öğrencilerimizin katılımıyla gerçekleştirdiğimiz program ile kutladık.
Emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.
Ekm
Din Öğretimi Genel Müdürlüğünün "Vakti Kuşanmak" projesi kapsamında;öğrencilerimizde namaz bilincinin oluşmasına katkı sağlaması amacıyla yapmış olduğumuz pano çalışmasından örnekler... Emeği geçen öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.
Hazırlık B İngilizce sınıfı öğrencilerimiz öğretmenleri eşliğinde sınav dönemi öncesi Burgazada’ya motivasyon gezisi yaptılar. Sait Faik Abasıyanık Müzesi’ni gezip ada sokaklarını keşfederek güzel vakit geçirdiler.
“Dünden Bugüne Kudüs” programımızı gerçekleştirdik. Filistin’in, Kudüs’ün tarihiyle ilgili sunumun ardında dualarla programımızı kapattık. Filistin direnişinin sembolü Hanzala stickerlarını tüm öğrencilerimize dağıttık. Emeği geçen öğretmenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.